Wednesday, April 7, 2010

She likes black!

Přidávám fotky z mých posledních nákupů. Tentokrát vše v černém.
Koupila jsem ti "TU" sukni z Háemka. Jistě jste ji tam viděli, možná ji i některá z Vás máte:)
Přiznám se ,jak tak už nějaký ten pátek chodím do HM, mám ceny malinko "otypované". Ale tentokrát jsem se netrefila. Jednoho pěkného dne jsem si řekla, půjdu si jenom pro tu černou sukni a nic jiného neberu! Měla jsme jsem jí vyhlídnutou už delší dobu, ale na cenu jsem se zatím nedívala. Ale, něco mi říkalo...je to jasná tisícovka. Beru ji tedy do peněženky, a ani korunu navíc. Pak už by mě to zase svádělo, nad něčím bych se rozplynula, ach, ech, no a možná bych si tu sukni ani nekoupila. Měla jsem jasný cíl, černá sukně, nic víc, "jdi rovně a neohlížej se Nanny" Opravdu jsem došla k sukni usmála se na ní a jen tak pro ujištění jsem pootočila bílou cedulku, CZK 599! Chvíli jsem se dívala trochu udiveně, jestli to tam není dané nějak "omylem":D
Pak jsem si dupla štěstím, usmála se od ucha k uchu a lapila sukni do mých rukou! Odcházím, spokojená, sebejistá a se čtyřmi stovkami v peněžence....Na to mi ale asi stejně neskočíte, že?:D Jistěže jsem tam zůstala asi ještě půl hoďky, přemýšlela co si mám koupit, jen tak si to v hlavě kombinovala. Ale nakonec jsem se udržela. Potřebuji trochu šetřit. Koupila jsem si jenom černou kytku do vlasů. Náhodou jsem od tety k narozeninám dostala tuhle super čelenku. Potřebovala jsem jí, abych na ní mohla připnout tu kytku.
Můj nejlepší úlovek, BOTY! Já osobně mám se sháněním bot docela problémy. Vždycky si vybírám tak maximálně ze dvou, tří. Mřížkované jsem musela mít. Ale pořád jsem je nějak nikde neviděla. Pak jsem náhodně objevila tyhle a byla to láska na první pohled! A jsou hezky moje, u mě doma:D
(Ale jinak, prozradím vám, úplně nejpohodlnější nejsou)...:D





PS: V Pátek už konečně přidám nějaký ten outfit!!:)
Hezký večer, já se jdu učit:/ Musím už to nějak ty poslední měsíce vydržet, pak už zmizím na vždy!
Nanny

22 comments:

  1. TU sukni mám taky:))
    je užasná!:)
    a ty botičky jsou krásné:)!

    ReplyDelete
  2. Sukně je úúúžasná prostě! Já se musim už zajet do H&M taky podívat. Chci spíš nějakou širší sukni :) tu ještě nemám :)

    ReplyDelete
  3. Tak sukně úžasná. :)Zatím si ty botky neumí představit, tak se těším na fotky. ;)

    ReplyDelete
  4. krásné věcičky ..ty botky jsou kouzelné..:)

    ReplyDelete
  5. Děkuju holky:)
    TheGabiee- jojoj, měli tam i širší černou, ta byla taky suprová:)

    ReplyDelete
  6. boty jsou prekrasne, a ty tvoje peripetie s HM samozrejme na 1000000000procent chapu, to je tam takle dycky, proste porad! :)

    mno ty boty jsou suprrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  7. Pěkné botky, ale také jak píšeš, moc pohodlné asi nebudou. Nj, pro krásnu se musí trpět! :-D

    ReplyDelete
  8. gratuluju k sukni :) a ty boty jsou dokonalý.. prostě krása :) a navíc se dají nosit ke všemu :)

    ReplyDelete
  9. sukně je skvela!!! akorat mi prijde dost dát 600 za sukni...sem docela šetřílek:D ikdyž je fakt nadherna!!!!

    ReplyDelete
  10. Coookies-Tak mě to taky přijde jako docela velká částka, ale ta sukně je taková univerzální, nejspíš jí budu nosit často, takže jsem do ní klidně investovala:)
    Děkujů Vám**

    ReplyDelete
  11. Douceur- občas opravdu jó:D...moje nožky si občas říkají o pohodlné balerínky:D

    ReplyDelete
  12. Ta sukně je skvělá. Přesně takovou chci i když pořád váhám... Na druhou stranu - tvůj argument o častém nošení je skvělý...
    Mám podobnou kytku z HM, ale nebaví mě ji nosit, hrozně klouže.

    ReplyDelete
  13. Opravdu krásná sukně:)
    Já mám podobnou,ale ne z HM:)
    xoxo

    ReplyDelete
  14. Děkuju vám, ještě jednou<3
    Sophie-jo, tak ono takovýto sukně má teď více lidí, mě se taky moc zalíbila:)

    ReplyDelete
  15. tak tie topanky su BOMBOVE! :) a tesim sa na outfit :)

    ReplyDelete
  16. Taky mám zálibu v nepohodlných botech. Krásně se na ně ale kouká a když už si je někdy někam (jednou za uherskej rok) vezmu, tak slyším jen chválu, TO potěší a za TO to stojí!
    B.

    ReplyDelete
  17. Bacca- děkuju:) a určitě jsem něco brzo přidám**
    B- jo joj:) No většina mých bot je na podpatku a některé jsou i pohodlné, ale tyhle to zrovna nejsou:D

    ReplyDelete
  18. ... týýjo tak ty boty jsou PERFEKTNÍ!!!!! :)

    ReplyDelete
  19. Sukýnku mám taky a absolutně ji zbožŇuji!:) A ty botky vypadají vážně luxusně!!!

    ReplyDelete
  20. jéé máme stejný LPíčko od madonny:D:D
    ta kytka je krásná, už dlouho přemýšlím, že si něco podobnýho koupím, ale mám problém, že k vansům by se to zrovna nehodilo, takže budu muset časem sehnat něco poněkud elegantnějšího:D

    ReplyDelete
  21. Sukně je pecka, tenhle střih je parádní! A k černé barvě ... je to prostě klasika, miluju černou, hodí se ke všemu, všechno se hodí k ní a je tááák sexy...

    ReplyDelete