Monday, April 26, 2010

School, studying and ELLE...

Zdravím Vás,
na začátek velká omluva, protože jsem sama takovou pauzičku nečekala!
Mám opravdu moc, moc práce. Ve škole to se mnou vypadá špatně, opravdu špatně. Musím dohnat spousty věcí a opravit si známky. Je to teď pro mě (bohužel) ta úplně nej nej důležitější věc:/

Ani nevíte jak jsem natěšená na konec této školy, pak na prázdniny a těším se už i na září:)
O víkendu jsem byla pryč, ale měla jsem bohužel rozbitý foťák...:/...Byl to takový party víkend bez pořádného spaní. Nespíš tak vidím i ty budoucí, protože v pátek jsou Čáry a to bude zase něco:D
  



                                    
                            



Aby tu nebyl jen samotný text, přidávám fotky z ELLE, které už máte jistě dávno přečtené:)
Ale to ne jen tak....
MÁM DVĚ OTÁZKY...
První není otázka, ale zjistila jsem, že některé testy opravdu nelžou. Docela jsem koukala, protože jsem ukázkový typ člověka trpící NABUZENÝM STRESEM!

1) Předplatné...Máte někdo zkušenost, vyplatí se? Poslední dobou si kupuji ELLE skoro každý měsíc a navíc dárek zdarma se mi zalíbil! Mám vůni Moschino I love Love z této řady a jsem moc a moc spokojená. Proč tedy nerozšířit zásobičku:)

2) Docela dobré, ty ceny pod sebou...podívejte se na předposlední obrázek. Poněkud rozdílné:D
Otázka na Vás...Koupili by jste si toto tričko ( které se mi poměrně dost líbí, ale není to zase nějaká super bomba) za 1900 Kč (což mi na tuto značku nepřijde dost peněz) protože je to prostě Dior?
Já nejspíš ne:D

Jinak ještě jednou omluva, ani jsem nestihla sledovat Vaše nové příspěvky. Tak to jdu hned napravit a povívám se co je u Vás nového:)

PS: Zítra jdeme s kamošem do centra, už se moc těším. Určitě dodám fotky:)


                                                                                                                                          Nanny

7 comments:

  1. jojo do toho předplatnýho určitě jdi :) a to triko bych si nekoupila kdyby se mi nelíbilo (a ani asi kdyby se mi líbi :D)..

    ReplyDelete
  2. Tak dva miliony opravdu na náhrdelník nemám, a předplatné vyzkoušej.:)

    ReplyDelete
  3. mno nausniec za dva miliony .. to je c elkem dost ale dva litry za dior triko mi taky neprijde nijak silene, ackoliv muj vkus to teda neni.
    predplatne si myslim vyplati, ale pak prichazis o vsechny darky ktere se pribaluji na prebal. To uz pak predplatitelky nedostavaji, ale zas maji jine vyhody.........

    ReplyDelete
  4. nekupila by som si to tricko.Je to prilis drahe..to uz radsej topanky

    ReplyDelete
  5. jejda,na me je drahy tričko i za 500:D ale elle mam rada stejne..je to podle me naprosto skvela inspirace..a pročítaní ma lepší atmosferu nez projizdeni inter.stranek..

    jo..a predplatny mam...na vanoce sem je dostala..a to stalo mimoradne predplatny na celej rok 699!!!:) a sem naprosto spokojena!

    ReplyDelete
  6. Dneska sme měly podpbné téma jako u tvý druhý otázky:-D Abych za tričko dala 2 litry, ikdyž je to Dior, to bych nedala, musela bych mít totiž jiný příjmy:-D Ale třeba šetřit na kabelku za 20 litrů s tím že vím že nevyjde z módy a kdykoliv ji vytáhnu, bude super.. to klidně jo:-D Jinak s Elle, momentálně mám takovou krizi že ani to Elle si nemůžu koupit:-D

    ReplyDelete
  7. Cookies- Souhlasím, atmosféra je určitě lepší, i když většinou už jsem dost z toho viděla na internetu:-P
    Tak to do toho nejspíš půjdu:-)
    Hanka- No já bych teda potřebovala brigádu jako sůl:-/

    ReplyDelete