Tuesday, April 13, 2010

My weekend

Zdravím Vás všechny a přeji hezké úterý...
Momentálně jsem doma, okolo sebe mám minimálně 50 posmrkaných kapesníků a teče ze mě jak z konvice!
Tohle nastydnutí mi zhatilo všechny plány na víkend! Nejvíc mě mrzí, že jsem se nemohla ukázat na srazu blogerů:(
Určitě jste si to užili a já doufám že, všichni budete mít na svém blogu články a fotky abych se mohla alespoň podívat!
Víkend jsem tedy strávila ve společnosti svého dědečka, spouusty dobrot, filmů (kvalitních i nekvalitních), literatury, angličtiny, módních a design magazínů, tužky a blogu, a samozřejmě postele...
Ani svůj foťák jsem nenechala spát:)
Včera jsem jenom ležela v posteli, dnes jsem na tom trochu líp, ale na školu to ještě pár dní nevidím.....

                      
                          

                          



                          

                          

                          
                          



                 Pojízdný věšák mám už minimálně 5 let a nemůžu si stěžovat!....Kdo ho nemáte, tak doporučuji:)



                          

                          

                                      

                        
                                       Tvaroh je pravidelnou součástí mého jídelníčku..
                    Nízkotučný tvaroh s trochou moučkového cukru, do toho zamíchané jahody a banány....


                    

                          

                          
Poslední tři fotky, mamka a taťka byli za přáteli v Mnichově.
Maminka slíbila že přiveze nějaké "drobnosti".
Ale s nakupováním v Mnichově moc spokojená nebyla. V centru je to prý drahé a navíc tam nebyli v období slev, ani nezavítali do outletu...
Do kabely se celkem trefila, potřebovala jsem něco černého, velkého a aby se to hodilo ke všemu. Požadavky splněny:)
Taška stála 19 euro, je to asi úplně stejné jako kdybych ji koupila tady, akorát mám účtenku němčině:D
Parfém Bruno Banani, Ona ví co já ráda....moc krásně voní:)

PS: fotky nejsou velké, mě samotnou to štve...Když dám fotku v největším zobrazení, ukáže se jen půlka!
Nejspíš budu muset změnit záhlaví a roztáhnout ho po celé stránce.
Úžívejte týden**
                                                                                                                                                  Nanny

26 comments:

  1. Takové "příjemné" fotky. Moc se mi líbí barva pokoje a vešák plánuju pořídit do snad (brzy mého) nového bytu. A nejlepší máš/máte knihovnu...
    Jinak, tahle čokoláda je nejlepší! A knížku designu mám stejnou, hezké pokoukání...

    ReplyDelete
  2. Takovou kabelku bych taky potřebovala...jednoduchá praktická..ideální..:)

    ReplyDelete
  3. Ten věšák je fakt moc fajn, navíc podle mě i dobře vypadá:)
    V-ta kabelka je právě fajn, že je jednoduchá a dá se nosit k hodně věcem:)

    ReplyDelete
  4. me se tenhle prispevek moc libil , takova domaci atmosfera - to ja rada:)) fotka s kniflikama me dostala :D

    povedene!.............

    ReplyDelete
  5. J-a mě zase těší takovéto komentáře, děkuju moc:)

    ReplyDelete
  6. Koukám, že fotky s deštěm jsou v kurzu :D http://ans-life.blogspot.com/2010/02/uplakany-den.html hehehehe :))))

    ReplyDelete
  7. Tu pojízdnou skříň ti závidím....dřív jsem měla pocit, že by byl moc vidět bordel, ale aspoň bych měla přehled..=D

    ReplyDelete
  8. nanny tak to se brzo uzdrav!!! to pocasi je fakt na palici, dnes mi trvalo asi pul hodiny nez jsem se vubec dostala z postele... :// brrrrrr

    ReplyDelete
  9. Mmm, ty perlové náhrdelníky <3 Jinak pojízdný věšák mám v šatně (máme takovou šatnu na hadry a "bebechy") ale spíš vedu klasickou skříň:-)

    ReplyDelete
  10. Krásné fotky ! Ta kabelka se mi líbí a musím jen souhlasit že Bruno voní moc hezky .)

    ReplyDelete
  11. Nahodou ti podla mna nakupili celkom pekne darceky:)A ako si napisla cierna sa vzdy hodi:)

    ReplyDelete
  12. ta první fotka je dokonalá :) vystihuje všechno...

    ReplyDelete
  13. Přeji brzké uzdravení, i když když nad tím tak přemýšlím, asi už ti je dobře ((:
    Fotky se mi líbí, zvláště ta, kde je čokoláda s gumovýma medvídkama a ty jahody s tvarohem, samosebou.
    Kabelka je skvělá!

    ReplyDelete
  14. Brzo se uzdrav!Líbí se mi všechny fotky,hlavně ty jahody a rtěnka!:)
    + follow

    ReplyDelete
  15. btw.to záhlaví sis dělala sama?je úžasné!

    ReplyDelete
  16. Miluju ty fotky!

    Já brzy pořádám fashion flash mob, kdybys měla zájem, tak tady je stránka se všechnou informací:
    http://praguefashion.blogspot.com/2010/04/pragues-got-fashion.html

    Sofia Leo x

    ReplyDelete
  17. Děkuji Vám moc všem:-*
    Sophie-taky děkují:-*, jo jo, taková rychlovka:D

    ReplyDelete
  18. Moc se mi líbí ta fotka, kde máš pojízdný věšák. Nejspíš se jednou objeví mezi mými inspiracemi, pokud ti to samozřejmě nebude vadit. Ten tvaroh s jahodami a banánem mi dělá chutě! Mám ráda takovéhle dobroty. :-)

    ReplyDelete
  19. D♥-Děkuju moc, né, určitě ne:)
    Jo, já taky:P

    ReplyDelete
  20. libi se mi ta cervenoruzova barva zdí:) je krasna...
    i ostatni fotky jsou super..

    ReplyDelete
  21. díky za koment a zároveň chválím, jak jídlo, tak i všechny fotky x)

    ReplyDelete
  22. Děkuji mnohokrát!Jsi moc milá(:
    btw.Přidala jsem si Tě na FB.

    ReplyDelete
  23. Ta taška z HM je super, dneska sem na ni taky koukala..
    Chodim na gympl do kvarty:)

    ReplyDelete