Sunday, June 6, 2010

Today fashion foto MIX

Díváme se na ně, kocháme se, obdivujeme je....fotky na kterých je vše až moc dokonalé. Nereálné. Přes to mi den udělají krásnější!

McQueen McQueen McQueen shoes! Ty nohy opravdu nechápu, přenádherné....



















Ráda se na ně dívám....jakoby z nich vyzařovalo, že móda je daleko víc než jen oblečení....

Poslední fotka má nádhernou atmosféru, snad už jen stačí říci, že v mém těle se začíná probouzet pravý letní duch! Prázdniny za dveřmi, slunce se v posledních dnech uráčilo dostavit a všichni si to patřičně užíváme. Teda alespoň já! Už mi chybí jen to moře:)

PS: Holky z Prahy: POJĎTE NĚKDO!:)) Tady podrobněji


Nanny

18 comments:

  1. ta fotka s cigarem a tetovanim je uplne nejvic sexy, stylish a vsechno mozny........ krasny vyber!"

    ReplyDelete
  2. Fotky Krásné :) ! Mcqueen byl můj nejoblíbenější návrhář, jeho boty jsou opravdu úžasné :) !

    ReplyDelete
  3. Fotky - prekrásne, modelky tiež .. fotky takého to typu majú dobrý účinok na oči :D a na inšpiráciu :P
    a ta fashion party.. dojdem zo svk? :D:D
    Latschka

    ReplyDelete
  4. very stylish pictures. =D

    XO NANCY

    ReplyDelete
  5. Moc pěkné obrázky! Ale u těch bot na první fotce si nesem jistá jestli bych si na ně troufla:D

    ReplyDelete
  6. :) Nejkrásnější je ta slečna v klóbrcu s tetovaním za uchem. :)

    ReplyDelete
  7. these are so inspiring!
    i want those mcqueen shoes.
    x

    ReplyDelete
  8. Úžasné fotky.. Vždy mi zvednou náladu :)

    ReplyDelete
  9. Nádherné, nádherné, nádherné fotky! Móda pro mne vždy byla víc než jen oblečením... je to životní postoj :)
    Na tu fashion party jsem chtěla jít, ale bohužel, čtvrtek se mi nehodí...

    ReplyDelete
  10. dá se říct, že se vyžívám v zahraničních časopisech, protože z těch českých kupuji jen jeden (TopClass), ale je zase pravdou, že mnohdy jsou fotky přes různé programy tak přeupraveny, že je to až podivné, ale možná je to také kouzlo tohoto lesklého světa...

    ReplyDelete
  11. ty šaty na čtvrté fotce od konce - nádhera :)

    ReplyDelete
  12. skvělé fotky! ta párty vypadá dost dobře, škoda že to není o víkendu:(

    ReplyDelete
  13. 2..3..a 4..fotka je ohromná!!

    ty cyklisticky leginy s krajkou na ktery si se ptala jsou z arkád..ale viděla sem je i v jinejch háemkách.. myslim ze na vaclavaku taky:)

    ReplyDelete
  14. super fotky!
    a ako davas take velke obrazky??

    ReplyDelete
  15. You have a lot of really nice photos on your blog! I like it =)

    ReplyDelete