Saturday, June 19, 2010

SALE, SALE!!

Drazí, přináším pár poznatků z poslední doby:

1) Je víkend, všichni už "mají volno" jen já si to vždycky tak záhadně pokazím...do středy si musím napsat ještě dva velké testy + nějaké opravné přezkoušení...To jsem tomu zase dala!

2) Má nálada je jako na houpačce...mění se buďto podle počasí, nebo písničky a dalších nesmyslných věcí....sama sobě se divím jak se z minuty na minutu dokážu chovat úplně jinak....zvláštní

3) Chtěla bych se teď chvíli jen bavit a na nic nemyslet...nekonečné noci plné zábavy mi chybí......

4) Mé tělo se přeorientovalo pouze na letní chutě: saláty, ovoce, zmrzlina

5) Ztrácím svou pevnou vůli....čas mi utíká mezi prsty...sakra....nemáte na to nějaký lék?

6) Další víkend slaví kamarádka osmnáctiny, bude to extra oslava a já se chci obléci nějak extra extravagantně...nějaký TIP na dobrý obchod se škraboškami (takové ty plesové)??

7) Vím, že příspěvky typu "co jsem si dnes koupila v Háemku" sem dává každý....ALE...tyhle slevy? O to se s Vámi musím podělit...při nákupech jsem na chvíli pocítila opravdový pocit štěstí:-) Dobře jsem to načasovala, návštěva oblíbeného obchodu proběhla ve všední den dopoledne, takže jsem ještě stihla plné přihrádky doplňků za 70 i 20 Kč!!!

Větší kosmetická taštička -70 Kč
Malá dvoj taštička - 20 Kč (jedna paní si jich tam nabrala snad deset....také že byly hned pryč..)
Stíny Hello Kitty 20 Kč
Byly extra levné, jsou roztomilé a barvy se na léto celkem hodí...tak neberte to!

Tyhle kraťasy se staly oblíbené u mnoha slečen, ale každá je zkombinujeme s něčím jiným, takže nevadí:) Jen je to takový ten ikonický kousek ze slavného Háemka.

Je to tak, tyhle vytoužené kraťásky tam čekaly jenom na mě:)
No poslední, přesně má velikost a navíc za 70 kč, to se zase tak často nestává:)


Teď do prázdnin čekejte přívaly příspěvků, protože hned na začátku odjíždím a bude to celé takové hektické....ale vůbec mi  to nevadí, protože už se moc těším, asi jako vy všichni:)
Nanny

26 comments:

  1. Jooo, taky musím vyrazit a udělat si radost! :)

    ReplyDelete
  2. I think you have successful shopping :)

    ReplyDelete
  3. natali,z toho si nic nedělej!mě taky čeká mega test z matiky,takže taky super no:D
    šortky jsou super!a vůbec všechno!chtěla jsem se tě zeptat,kde si to kupovala?protože by se mi taky stíny hodily ale na příkopech je nemaj:/

    ReplyDelete
  4. Děkuju moc :) A nákupy úžasné! Ta krajková věc co je na fotce s těmi šortkami vypadá geniálně :D A s těmi černými máš velké štěstí ;)
    Já jsem v H&M ve slevách koupila (zatím :D) jenom takovou ulítlou bílou vestičku :D
    P.S.: kdy objedeme sekáče? ;)

    ReplyDelete
  5. krasny nakupy, a kratasky oboje me obzlast zaujali!! moc moc chvalim.

    ReplyDelete
  6. Jojo, přesně tu jsem si koupila :D:D Kdy vy končíte školu, až 30.? Protože my končíme už 25. a to by bylo ideální někdy třeba v úterý 29. dopoledne... O víkendu mám asi závody, ale to stejně mívaj v sekáčích asi zavřeno... A jinak bych mohla asi v pondělí 28., vyhovuje? ^^

    ReplyDelete
  7. Taky jsem dneska v H&M zůstala stát s "otevřenou držkou" z toho jaké tam byli slevy. :D
    A já se divila co tam u pokladny bylo za 20,- a 70,- :D Já tam nenašla ani jednu věc :D:D Ty kraťásky chci taky! Kolik stály, pls? ;))

    ReplyDelete
  8. Super! Tak kdyby něco- 7 3 7 4 8 5 3 6 5 ;)

    ReplyDelete
  9. Úžasný věci :) Fakt ti závidím ty šortky,jsou skvělý :)

    ReplyDelete
  10. V H&M toho mám taky vybraného tuny :D ! Teď tam jedeme 25.6., tak snad pořídím tak dobře jako ty ještě pár drobností navíc :) !

    ReplyDelete
  11. Aspoň s někým můžu sdílet svou netrpělivost :D !
    Doufám, o Francii každý říká jak je úžasná, ale jelikož jsem tento rok byla v Londýně, bude to mít Francie těžké ;)
    Ano, teď už jen sehnat nějakého toho manžela, který mi ten prsten koupí :D :)

    ReplyDelete
  12. Jo, já budu zkoušená ze španělštiny ://
    A ty slevy? Páni.. já jsem blbá, že jsem šla snad do všech obchodů jen do HM ne! :D sakra!
    a ty šortky vypadají skvěle :)

    ReplyDelete
  13. Kraťasy mám taky a jsou skvělý! :)) A to triko? Nádherný, za kolik bylo? Já ho tam už neviděla a hrozně moc ho chci.. Nebudeš mít cestu kolem, že by si mi ho tam vzala? Já zítra jedu na školu v přírodě do divočiny.. :(

    Jinak jsem přijatá, zkoušky jsem zvládla!

    ReplyDelete
  14. ony jsou uz slevy? :) ani jsem si nestihla vsimnout :D

    mas super ulovky, skoro az zavidim ;)

    http://saladofmylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. na zítra mám taky v plánu si udělat radost :D
    jinak mě taky čeká ještě týden závěrečných zkoušek, už aby byli ty prázdniny
    pohoda, klídek a legální volno :D
    xoxo

    ReplyDelete
  16. taky sem nabehla ve stredu dopo! :)) a mam skvely jemne lososovy sortky, kytkaty plavky, dva pansky klobouky a kravatu /tenkou.. jako pasek;)/, takze radost nejvetsi :)

    ReplyDelete
  17. Všimla jsem si, že jedeš také do Řecka:) Kdy a víš kam? A taky koukám, že hraješ na klarinet-to je výborné!
    Ty kraťásky jsou skutečně hitem a úplně mě fascinuje to krajkové tirko, které máš vyfocené u nich a těším se, až ho uvidím na Tobě!:)

    ReplyDelete
  18. taky bych se už chtěla jenom bavit.. hrozně se těším na prázdniny, až si konečně na všechno udělám čas a dám si pohov od školy (i když, poslední dobou už tam stejně moc nechodím :D)

    ReplyDelete
  19. tak tyhle nákupy jsou nejlepší :) !
    Dobře jsi pořídila.
    Musim říct, že já se taky přeorientovala na letní chutě :-D

    ReplyDelete
  20. Já se snad toho HáeMka zítra nedočkám! :D Pořád na to myslím, mám úplný absťák. :D A jestli tam na mě nic nezbylo, tak si to s váma všema blogerkama vyřídím...ručně stručně! :P :D
    Máš nádherné úlovky! =)

    ReplyDelete
  21. Taky jsem to tam vymetla ještě dopoledne, tyhle slevy miluju:)
    Jinak přede mnou si paní těch HK taštiček taky brala asi deset:D

    ReplyDelete
  22. jéé :) Taky jsem včera byla H & M a nakoupila :)) Mám lesk, stíny,lak na nehty a dva balzámy na rty od Hello kitty :) A ještě jsem ulovila dvě krásné čelenky :) Jak já miluju slevy :-))

    ReplyDelete
  23. Téééda, tady někdo umá nakupovat :)

    ReplyDelete