Tuesday, November 16, 2010

HM Showroom S/S 2010

Tak! Jsem tu. Konečně jsem se na chvíli odtrhla od šicího stroje, školy, kreslení a jsem opět zpět, ve virtuálním světě internetu! A DĚKUJI, pravidelní čtenáři přibývají, jen tak dále :)))
Něco nového? 
Žiju si :) Práce, spěch, stress, naplňuje mě to!
Stíhám obíhat Prahu, obchody, kavárny a začínám cítít adventní atmosféru, všude! Čichám čichám  skořicovou vůni Vánoc! Ani nevíte jak se těším!
Moje city se pomátly, já blázním, oni blázní a já nejsem normální, opět potvrzeno! Dělám něco, do čeho by normální člověk asi nešel! A se řídím srdcem, jako vždy! Je to správně? Poraďtě!
Co mi zvedlo náladu? Příjemná akce, příjemní lidé a závan stylu v ovzduší krásné místnost showroomu s ještě krásnějším lustrem.   Nezbývá jen říct, že po zimních slevách bude opět na co šetřit! Některé kousky z kolekce jsou opravdu kouzelné! Děkuji...:)
A co dnes? Státní svátek, ano nezapomínejme, pro nás studenty pouze vidina volna :D
Ale? Uvidím JI! Člověka, který mě neuvěřitejně fascinuje  
Jdeme se rvát, jdeme se prát!! O místa u podia:)...COME ON, GAGA !! Davové šílenství může začít!




Moje nejoblíbenější !
HM bag, shirt, Zara leggings, NY shoes, vintage belt
Nanny

21 comments:

  1. Wow, tady ti to děsně sluší! A docela ti závidim.. tu GAGU! :)

    ReplyDelete
  2. clanek je takovy energicky! a gaga me vubec nelaka

    ReplyDelete
  3. pěkný fotky máš :)
    už jsem si říkala, že snad nikdy nenapíšeš!
    a užij si Gagu :)

    ReplyDelete
  4. Gagu si užij, já bych na ní šla hned!!!

    ReplyDelete
  5. hezký fotky:)

    Srdcem se nech vést nebo spíš, dělej si, co chceš, neotáčej se na druhé, je to jen tvůj život.

    :)

    ReplyDelete
  6. Tyhle vlasy ti neuveritelne slusi!vypadas sik;-)
    Na gagu se taky tesim a diky bohu,ze mam listky ne na stani:-D

    ReplyDelete
  7. chtela bych si žít v praze ! :)
    a máš úžasnou tašku:))

    ReplyDelete
  8. máš sa na čo tešiť :) koncert vo Viedni bol super...a predkapela taktiež...proste všetko! proste Ona! a celý zmysel koncertu

    ReplyDelete
  9. Sexy vamp:)

    krásne doplnky v showroome, brala by somniektoré:P

    Ináč GAGU závidím!!!

    ReplyDelete
  10. moc ti to slušelo!
    užij si koncert! :)

    ReplyDelete
  11. všetkým Vám to sekne! ale tebe mimoriadne! super uťfík :)

    ReplyDelete
  12. si krásna a gagu táák závidím! uži si! :)

    ReplyDelete
  13. Natali, jsi čím dál tím hezčí :))

    ReplyDelete
  14. Máš užasný blog !♥
    Užasné články!


    _______________________
    byla bych ráda za návštěvu začínám )
    •http://ccowhouse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. S Gabčou vám to na té první fotka strašně sluší!:)
    Celkově fotíš moc hezky!:)

    ReplyDelete
  16. Natali, pěkné fotky a zdá se mi, že ti to čím dál tím víc sluší. Navíc, miluji černou!

    ReplyDelete
  17. jsi krásná :) a perfektní fotky :P

    ReplyDelete
  18. lucky girl! i love your blog, you are absolutely adorable ♥

    http://ohwaywardgirl.blogspot.com

    ReplyDelete