Sunday, October 17, 2010

Bloggers meet up!

Přidávám fotky ze skvělého sobotního srazu! Nejprve cafe Amsterdam,  pak Decadence Now na kterou nejspíš zavítám ještě jednou. Co říci, odpoledne bylo skvělé, opět jsme toho spoustu rozebrali a já poznala další zajímavé lidi :)
Nic víc psáti nebudu, pardon, vlezla na mě pravá podzimní chřipka! Takže, postel, čajík a spánek!

(Fotky tentokrát nejsou od mě, ale od holek, já jen něco přiupravila)











I My jíme :D



HM dress, knee socks, bag and hat, LERROS sweater, DEBENHAMS scarf, Orsay leather jacket, NY shoes

Nanny

14 comments:

  1. Jojo, kdybys nelítala po Praze polonahá :D

    ReplyDelete
  2. ty tvoje šaty vypadají moc hezky, slušelo ti to jako vždy:)

    závidím vám sraz:) třeba někdy v budoucnu mi to taky vyjde;)

    ReplyDelete
  3. sme mali zrazy aj Česi aj SLováci v ten istý deň...wuhu!
    Všetci ste veľmi roztomilí!

    ReplyDelete
  4. ach...muselo to byt (a urcite aj bolo) SUPER!! tolko stylish ludi pokope..nadhera...raz sa k vam pridam =) teda mam to v plane =)

    ReplyDelete
  5. awh you all look absolutely stunning! ♥
    http://ohwaywardgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. wow to vypada jako povedeny sraz.......super!

    ReplyDelete
  7. asi jsi byla moc na lehko....) tak se brzo uzdrav, ať se můžem potkat na dalším srazu ;-)

    ReplyDelete
  8. Bylo to opravdu úžasný!Strašně ráda jsem tě tam viděla a brzo se mi uzdrav!:)

    ReplyDelete
  9. It must have been a very inspiring event! You look good!

    ReplyDelete
  10. Já už chci listopad a další sraz :) Slušelo ti to, moc.

    ReplyDelete
  11. Ahoj :)
    Napísali sme o tebe na našom blogu,ak chceš pozri si: www.sis-ky.blogspot.com

    ReplyDelete